miercuri, 26 septembrie 2012

Trebuie sa ascultam clientul atunci cand vrem sa vindem ceva!

Vanzarea unui produs nu este atat de complicata precum pare a fi. In cel mai mic detaliu, un program de vanzari este definit în principal de ceea ce se vinde, cine vinde si cum se vinde. Dincolo de asta, totul se reduce la a ramane concentrat pe detaliile urmatoare, potrivite atat pentru un reprezentant de vanzari, cat si pentru proprietarii unor afaceri mici:
Iubeste ceea ce faci atunci cand vinzi un produs. Imaginea populara a unui agent de vanzari, conform careia cineva dispus sa "vanda cu orice pret" nu este o idee chiar depasita în vanzari. Un agent de vanzari bun iubeste vanzarile, este motivat de ceea ce vinde  si transfera acest entuziasm si credinta clientului. Bineinteles, clientul are optiuni, inclusiv cea de a refuza, pentru a se evita o presiune nejustificata.
Invata sa iti asculti clientii si sa citesti limbajul corpului lor. Nu întrerupe si nu intra in discutii contradictorii cu un client si ofera-i clientului tau oportunitatea de a vorbi. Interpreteaza corect  bratele îndoite unui client, contactul vizual si modul in care sta inclinat spre tine sau departe de tine. Fa-ti clientul sa se simta confortabil si vei avea astfel un start bun in vanzarea produsului. Aceasta este cea mai buna publicitate pe care o poti face produsului tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu